Salam Perantauan

Adeyhh, entry paling sedih nihh..Tahun nihh beraya sensorang laa di sini, Canberra..First time beraya tanpa parents and other family members..Memang nak balek raya dengan dorang, but takde cuti plak..Bukan takde duit, bukan takde flight ticket, bukan parents tak kasi..Contra sungguh raya this year compare to my previous raya.. Orang laen raya dalam masjid, dengartakbir..Aku raya dalam lecture hall, dengar lecture..Orang laen raya pakai baju melayu, aku raya pakai t-shirt with jeans je laa..Orang laen dengar lagu raya..Aku pun boleh dengar lagu raya, but tak feel macam di Malaysia laa..Orang laen makan kuih raya, ketupat..Aku makan kebab, pizza je laa..Orang laen dapat duit raya..Aku abihkan duit lagi di sini..HuHuu..

..Happy Aidilfitri..

So, this year, masuk newspaper je laa..Salam Perantauan..HeHe..Ini pun first time..Now I know how other students who are pursuing studies oversea feel when it comes to raya..SEDIH siot!!

.:. Do check out Metro & Berita Harian =)

Saturday, September 12, 2009

4 Comments:

zyra mokhtar said...

berita harian takde puunn..
dh check on9..
hehe

Imran said...

owhh..
should ade laa..
hehe..
nnt kot..

GeeHunT DyaNeZ said...

xdak gak weh ! sbq noo cek..nnt ry la bln nov :)

Imran said...

yealaa..
dh sabaq dh laa nihh..

 
Pieces of Me - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger